Kringloopvondsten

kringloopvondsten03
Terwijl anderen graag struinen door de H&M, neuzen wij liever in Kringloopwinkels en andere tweedehands winkeltjes. Er zijn zoveel leuke en aparte spulletjes te vinden voor een klein prijsje. Pas hadden we weer zo’n avontuur en zijn we uiteraard weer geslaagd! We waren eigenlijk naar niets op zoek, maar je vind toch altijd wel weer iets wat je leuk vind.

Op de foto hierboven zie je onze eerste kringloopvondst. Het is een boekje met informatie over bomen en struiken in bos en veld, er staan waanzinnig mooie afbeeldingen in (hieronder een foto)! We vonden het zo’n mooi uniek boekje, dat we hem wel mee móesten nemen. De prijs voor dit boekje was 1 euro.

kringloopvondsten04

Toen ik, Effy, bij een kast aan het kijken was, kwam Ruby opeens aangelopen met een letterbak. Deze zochten we nog voor mijn edelstenen/kristallen/mineralen collectie. De bak was maar 7,50 euro en zag er nog goed uit, dus die konden we natuurlijk ook niet laten staan. De letterbak staat nu nog op de grond, met nog maar een paar van mijn edelstenen erin, maar binnenkort komt hij aan de muur te hangen.

kringloopvondsten01

Kopen jullie weleens iets bij de Kringloop?

12 thoughts on “Kringloopvondsten

  1. Leuk bericht (:
    Ik ga vaak met mijn oma naar de kringloop, ik vind het ook helemaal geweldig om door de spulletjes te zoeken naar iets leuks

    Liked by 1 persoon

  2. Bijna alles hier komt van de kringloop/ tweedehands. Ik speur echt naar spullen en meubels die bij mijn smaak passen, dat is echt een hobby. En alleen voor een leuk prijsje neem ik iets mee. Leuke vondsten hebben jullie gedaan!

    Liked by 1 persoon

  3. Dat ben je niet de juiste ingelopen denk ik! Of je komt altijd op het verkeerde moment hahaha =P Soms hebben ze ook wel echt stomme dingen. Ik zou het nog eens proberen als je een keer niets te doen hebt 🙂

    Liked by 1 persoon

  4. Bedankt! Wij zijn er ook erg blij mee! Ja het is ook echt onze hobby, we hebben liever een tweedehands kast dan een nieuwe, het is ten eerste heel goedkoop en ten tweede heel uniek! Wij zitten alleen wel altijd met het probleem dat we nog geen auto hebben, althans we hebben wel een auto maar nog geen rijbewijs haha. Maar daar gaat hopelijk binnenkort verandering in komen!! 😀

    Like

Geef een reactie

